Bircher müsli

Moje hodnocení
6x

Někdo to rád sladké, někdo slané. Ale nejlépe jsou na tom ve finále ti, co si dokážou vybrat z obou verzí. Ochutnejte tuto tradiční snídaňovou dobrotu z ovesných vloček a doplňte ji ovocem nebo semínky. Snídaně do postele naprosto ideál!

1 porce
30 minut

Suroviny

  • jemně mleté vločky 100 g
  • mléko 200 ml
  • čerstvá pomerančová šťáva 100 ml
  • javorový sirup 2 lžíce
  • chia semínka 2 lžíce
  • šťáva z půlky citronu
  • citronová a pomerančová kůra podle chuti
  • nastrouhané jablko i se slupkou 1/2 ks

Servírování

  • ovoce podle chuti, granola
  • čerstvá máta, javorový sirup

Postup přípravy

  1. V misce smíchejte vločky s mlékem, čerstvou pomerančovou šťávou, citronovou šťávou, s chia semínky a javorovým sirupem.
  2. Podle chuti nastrouhejte trochu citronové a pomerančové kůry (kůru pořádně umyjte, pokud nemáte BIO).
  3. Všechno promíchejte, zakryjte, aby vše nenačichlo jiným jídlem a nechte uležet přes noc v lednici.
  4. Ráno kaši promíchejte a nastrouhejte do ní ještě půlku jablka nahrubo. Případně můžete lehce naředit mlékem, pokud je směs moc hustá. Také případně můžete dosladit sirupem.
  5. Na závěr kaši dozdobte ovocem, granolou a čerstvě nasekanou mátou.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů

Zdroj receptu

My Cooking Diary


Přečtěte si také

Recepty