Mixér: premiový klub, vlastní značka potravin nebo hotová jídla

Zajímají vás naše nové tipy ze světa gastronomie? Nedivíme se, stále je co objevovat! Nový klub v premiové podobě a značky, které možná ještě neznáte. Čtěte dál!

Nový klub PREMIUM Rohlik.cz přináší ojedinělý zákaznický servis

Věrné zákazníky si Rohlík hýčká od samého začátku. Teď ale své služby zdokonaluje na maximum. Členové klubu PREMIUM na svůj nákup nemusí čekat ani o minutu déle, ať už je poptávka jakkoliv vysoká. O Vánocích jim pak Rohlík garantuje volná doručovací okna. Když si zákazník objedná do 17 hodin, nákup dostane zdarma ještě v ten samý den. A v případě TurboRohlíku třeba i do 90 minut. U něj navíc není nijak omezená výše objednávky – Rohlík všechny doveze zdarma, ať jich je, kolik chce.

A když člen PREMIUM potřebuje pouze dokonale křupavé pečivo na sobotní brunch, není problém! Dvakrát do měsíce nemusí řešit minimální výši nákupu. Každý rok díky tomu na dopravě ušetří 4 200 Kč. To vše s nejlepším servisem od speciálně školených PREMIUM kurýrů a s přednostními službami zákaznické podpory. Členové klubu mají také exkluzivní 15% slevu na vlastní řadu produktů Rohlik.cz BEZ KOMPROMISU. Vybírat mohou z více než 100 druhů v nejrůznějších kategoriích – od mléčných výrobků přes uzeniny a hotová jídla až po trvanlivé potraviny.

PREMIUM zákazníci navíc získávají exkluzivní přístup k 30 nejvyhlášenějším pochoutkám, jako jsou zákusky od Skály, křupavý chléb z Esky, sushi z Yam Yam, vyzrálé steaky z Naše maso, famózní rudé krevety přímo z Itálie, pravá buvolí mozzarella, italské prosciutto nebo prémiové víno Champagne Mandois. Několikrát do roka pro ně Rohlík pořádá jedinečné degustace, kde mohou objevovat kouzlo malovýroby i bohatost chutí u výrobců a farmářů, kteří s Rohlíkem spolupracují.

Košík.cz představuje vlastní značku potravin Authentic

Známé i neznámé speciality z kuchyní celého světa připravené z nejkvalitnějších surovin nyní najdete pod novou značkou Authentic, kterou představuje Košík.cz. Na webu Hotovky Košík si můžete objednat hotová jídla, která připravili šéfkuchaři z několika kontinentů podle tradičních postupů ze svých rodných zemí.

Každá porce má svého garanta v podobě konkrétního šéfkuchaře, jehož krátký medailonek najdete i na obalu. Mezi prvními se objeví indický šéfkuchař Vijay Chandran, asijské speciality připraví Aung Myo Min, vegetariánskou kuchyni zastoupí Hamed Mali a středozemní Raed Mali. Všechny receptury jsou upraveny tak, aby jídlo neztrácelo nic na své chuti ani po šokovém zachlazení a následném ohřátí.

Authentic se do budoucna rozšíří z hotových jídel o další sortiment potravin, tak abyste nemuseli chodit do specializovaných obchodů, ale mohli nakoupit vybrané české i světové lokální speciality na jednom místě. Pod značkou Authentic se tak postupně objeví desítky malých i velkých regionálních výrobců trvanlivých potravin, uzenin, sýrů, olejů, koření, masných výrobků nápojů nebo hotových jídel. Na obalu potravin i na webu navíc vždy naleznete jak přesný region původu, tak i jméno člověka, který pro vás hotové jídlo připravil.

Veggie hotovky od Lunteru exkluzivně v Kauflandu

Kaufland uvádí na český trh novinky hotových 100% rostlinných jídel značky Lunter. Reaguje tak na trend zdravé výživy a snižování spotřeby živočišných produktů, a rozšiřuje již tak širokou nabídku veggie produktů. Řada hotových jídel zahrnuje rostlinnou Praženici s cibulkou nebo Boloňskou omáčku. Rodinná slovenská firma Lunter byla založena s hlavní myšlenkou – přispět ke změnám stravovacích návyků s ohledem na lidské zdraví a kvalitu vyráběných potravin.

Založil ji Ján Lunter v roce 1991 v Bánské Bystrici, kdy začal s výrobou tofu, a jeho synové rodinnou firmu dále rozvíjejí. Nyní je Lunter druhým největším výrobcem tofu v Evropě, zpracovává výhradně sójové boby pěstované v Evropě podle nejvyšších ekologických standardů a bez použití GMO. Ze sóji, tofu a výhradně čerstvých rostlinných surovin pak vyrábí mnoho produktů, např. pomazánek, hotových jídel atp. Vše je 100% rostlinné, nutričně bohaté a bez konzervačních látek.

Kaufland nabízí širokou nabídku veganských a vegetariánských produktů. Vlastní značku veganských a vegetariánských produktů K-take it veggie uvedl na trh již v roce 2016. Zahrnuje sójová, mandlová nebo rýžová mléka, jogurty, pomazánky i uzeniny a nabídka se neustále rozšiřuje. Většina produktů je v bio kvalitě, a navíc za skvělé ceny. Kvalitu potvrzuje i vítězství Veggiegurtu K-take it veggie v testování únorového vydání časopisu dTest. Kaufland ale prodává mnoho dalších oblíbených značek pro vegetariány a vegany jako Alpro, Garden Gourmet nebo vyhlášené bezmasé burgery od Beyond Meat.

Tereza Pánková

Autor článku

Tereza Pánková

Všechny články autora

redaktorka FTV Prima

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů


Přečtěte si také

Recepty