Prozkoumejte s námi novinky a zajímavé tipy z gastronomie!

Novinky na trhu a zajímavé tipy Foto:
Novinky na trhu a zajímavé tipy
Foto: Archiv firem

Speciálně pro vás připravujeme tipy na restaurace a kavárny. Tentokrát jsme se ale zaměřili na nové produkty českého trhu a jeden netradiční a lahodně vypadající brunch v centru Prahy!

Asijský brunch

Nedělní asian fusion pod dohledem Buddhy.

V pražském Buddha-Baru, ikonické světové restauraci s pobočkami v Paříži, Londýně, Káhiře či Monte Carlu, si každou neděli vychutnáte od 12 do 16 hodin asijský brunch říznutý evropsko-americkými chutěmi. Šéfkuchař Lukáš Želechovský připravil některé speciality ze stálého jídelního lístku jako hovězí wok s thajskou bazalkou nebo sushi či oblíbené pokrmy kontinentální kuchyně, jako jsou miniburgery a sladké donuty a další lahůdky. Interiér restaurace ve stylu urban chic se sochou Buddhy v nadživotní velikosti a výraznými asijskými prvky doplňuje set-up hudby sestavený výhradně pro Buddha-Bar a výsledkem je uvolněná atmosféra jako stvořená pro líná nedělní do/od-poledne. Brunch stojí 990 Kč/osoba, 495 Kč/děti 6–12 let, do 6 let zdarma, o děti se postará animátorka v dětském koutku.

Neděle, 12–16 hodin, Buddha Bar, Jakubská 8, Praha 1, www.buddha-bar.cz

Novinky na trhu a zajímavé tipy 2 Foto:

Baileys Chocolat Luxe – zlatý dárek, co rozehřeje vaše srdce

Letošní Vánoce si můžete zpříjemnit s Baileys Chocolat Luxe v novém exkluzivním provedení. Luxusní zlatý design podtrhuje výjimečnost a originalitu oblíbeného likéru a bude skvělým dárkem pro vaši drahou polovičku, kamarádku nebo maminku.

Baileys Chocolat Luxe představuje unikátní spojení pravé belgické čokolády a jemné chuti originálního irského likéru Baileys. Prémiový likér kromě vynikající jemné irské whiskey a čerstvé smetany obsahuje speciálně vybranou čokoládu z Belgie s vysokým, až 45% podílem kakaových bobů s příměsí vanilky z Madagaskaru. Nalezení té nejlepší kombinace ingrediencí trvalo více než tři roky, a tak jsou všechny chuťové nuance v perfektním poměru.

Doporučená cena za 0,5 l je 439 Kč

Novinky na trhu a zajímavé tipy 3 Foto:

Campari – limitovaná edice Art labels

Campari, italský hořkosladký aperitiv, uvedl na trh poslední limitovanou edici Art Labels. Kolekce Art labels šla poprvé do prodeje v roce 2010 při příležitosti 150. výročí Campari a letos vzdává třemi různými etiketami poctu oblíbenému drinku Negroni.

Letošní téma „Bez Campari není Negroni“ oslavuje klasický mix Campari, ginu a sladkého červeného vermutu (Cinzano Rosso), který vytvořil v roce 1919 Count Camillo Negroni.

Tři nové etikety byly vytvořeny s důrazem na jednoduchý, ale přesto poutavý design a propojují dva základní elementy Campari – lahev a skleničku.

Limitovaná edice Campari Art Label bude k dostání exkluzivně online na Rohlik.cz, Kolonial.cz a pak BottlesAndAtories.cz od konce listopadu. Doporučená maloobchodní cena Campari 0,7l je 399 Kč.

Novinky na trhu a zajímavé tipy 4 Foto:

Teplý oběd raz dva.

Spařené kuličky krupice z pšenice, ječmene či prosa jsou univerzálním základem africké kuchyně, ale i u nás už zdomácněly díky své rychlé přípravě a variabilitě úprav. Kuskusy ochucené ve středomořském stylu vytvořila česká značka Le Gracie. Vario obsahuje zeleninu a křupavé kukuřičné vločky, Zante je plné oliv a sušených rajčat, Basilicata kombinuje mandle, rozinky a pikantní papriku. Stačí zalít horkou vodou, zakápnout olivovým olejem, dle chuti postrouhat sýrem a máte zdravý teplý oběd.

Cena na e-shopu www.legracie.cz: 240 g, 49/52 Kč

Novinky na trhu a zajímavé tipy 5 Foto:

Rohlik.cz prodává “ošklivou zeleninu”

Online supermarket Rohlik.cz nově nabízí zeleninu, která nevyhovuje běžným supermarketovým standardům – pokroucenou, špatně zbarvenou nebo velikostně abnormální. Tato zelenina nyní v naprosté většině končí zaoraná zpět v polích, Rohlik.cz jí chce dát šanci, proto ji nabízí ve zvláštní kategorii ”Nestandardní" ovoce a zelenina – zachraňujeme jídlo. Jedná se vždy o ovoce a zeleninu od českých dodavatelů. Aktuálně jsou v nabídce brambory, česnek, karotka a hrušky.

Rohlik.cz už zájem o ošklivou zeleninu testoval v letních měsících, kdy byly v sortimentu nedokonalé papriky a okurky. Kvůli obrovskému zájmu a pozitivním ohlasům ze strany zákazníků nabídku rozšířil, v nabídce bude minimálně během podzimu a bude se snažit, aby byla v sortimentu průběžně. 

Videa

reklama

reklama

\n