Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama

Pečené tofu s thajskou omáčkou a opečenou zeleninou

4 porce
do 1 hodiny
Pečené tofu s thajskou omáčkou a opečenou zeleninou
Pečené tofu s thajskou omáčkou a opečenou zeleninou Autor: profimedia.cz
Tofu je ideální surovina pro moderní zdravou výživu, protože obsahuje velmi malé množství tuku a je dobrým zdrojem proteinů. Tady je tofu připraveno s thajskou omáčkou a rychle opečenou zeleninou. Ideální přílohou mohou být vaječné nudle nebo dušená bílá rýže.
Reklama
Reklama

Postup

  1. Předehřejte troubu na 220°C. Tofu nakrájejte na 2,5cm kostky a dejte je do mělkého pekáče. Smíchejte dohromady česnek, hoisin omáčku, sójovou omáčku, sherry ocet, chilli omáčku, med a sezamový olej. Dvě třetiny marinády přelijte přes tofu, důkladně promíchejte a obracejte, aby tofu kostky byly celé obalené. Pečte asi 25 minut, jednou obraťte, dokud tofu nebude temně zlatohnědé a lesklé.
  2. Mezitím ve woku nebo velké nepřilnavé pánvi rozehřejte oba oleje. Přidejte nakrájenou červenou cibuli, mrkev, červenou papriku, brokolici a houby a restujte 3 minuty. Přidejte jarní cibulku a hrachové lusky a za stálého míchání opékejte další 2 minuty.
  3. Do zbývající marinády přidejte 2 lžíce vody a přidejte ji do opečené zeleniny. Vařte další 2–3 minuty, dokud nebude zelenina dostatečně měkká, potom vmíchejte opečené tofu. Posypte praženými sezamovými semínky a hned podávejte.
Reklama

Pečené tofu s thajskou omáčkou a opečenou zeleninou Foto:

Pečené tofu s thajskou omáčkou a opečenou zeleninou, foto: Profimedia.cz

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama