Australská reklamní agentura si vymyslela originální kampaň pro podporu jednoho veletrhu jídla.

Australská reklamní agentura si vymyslela originální kampaň pro podporu jednoho veletrhu jídla.
Sydney International Food Festival je největší australský veletrh gastronomie – přiláká kolem milionu návštěvníků a vyhlášené šéfkuchaře z celého světa. A takový festival si zaslouží i pořádnou a vtipnou reklamu.
Ujala se jí agentura WHYBIN\TBWA a její kampaň opravdu stojí za to. Hraje si se stereotypy pokrmů, které jsou v daných zemích typické. A tak vzniklo osmnáct vlajek vytvořených z jídel, která se v těch zemích pojídají. A je to nejen vtipné, ale současně poučné: nejenže si takhle připomenete vlajky, ale ještě si je spojíte s kulinárními zážitky! Teď už jen otázka na vás: jak byste si představovali českou vlajku?
Tento článek byl přejatý z portálu Prima ZOOM.
Zanechte nám svůj e-mail a 1x týdně vás upozorníme na to nejnovější a nejlepší z našeho webu.
Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů
prima-cnn-news
prima-zeny
prima-zoom
prima-fresh
prima-cool
playboy
lajk
prima-living