Ve dnech 10.–12. března 2014 bude v hlavním městě Maďarska uspořádána pro výrobce, distributory a zásobovače, působící v oblasti potravinářské, pekařské, cukrárenské výroby, v hoteliérství a restauračních službách, nová odborná výstava SIHRA Budapešť.
SIRHA Budapešť zve na regionální setkání odvětví v Maďarsku
Společnost HUNGEXPO očekává v areálu výstaviště účastníky a návštěvníky bývalých výstav FOODAPEST, UKBA a HOVENTA na výstavě, uspořádané podle úplně nové koncepce.
Společnost HUNGEXPO Zrt. už téměř 20 roků organizuje odborné tematické výstavy v oblasti potravinářského průmyslu a restauračních služeb. Organizátoři na základě výsledků cíleného výzkumu a zpětné vazby ze strany partnerů i vyhodnocení mezinárodních trendů dospěli k závěru, že akcelerace rozvoje je možná uplatňováním regionálního přístupu, hledáním a prezentací nových odbytových trhů, jakož i uspořádáním pestrých odborných programů.
Dceřiná společnost GL Events, Hungexpo Zrt., po městech Lyon, Istanbul, Moskva, Ženeva a Šanghaj uspořádá ve dnech 10.–12. března 2014 v Budapešti šestou odbornou výstavu SIRHA. Podle vzoru velmi úspěšné výstavy SIRHA v Lyonu (založené a organizované společností GL Events), se výstava SIRHA Budapešť může dlouhodobě vypracovat na nejvyšší regionální odborné fórum v oblasti střední a východní Evropy.
Co všechno skrývá v sobě obchodní značka SIRHA?
• Odbornou výstavu mezinárodní úrovně.
• Maďarské a zahraniční vystavovatele a návštěvníky z příslušných odvětví.
• Prezentaci nejnovějších produktů a služeb příslušných odvětví.
• Výbornou příležitost k navázání odborných kontaktů.
• Různá odborná fóra a soutěže.
• Silné mezinárodní kapitálové zázemí.
Proč se vyplatí zúčastnit se jako vystavovatel?
• Tato mezinárodně uznávaná obchodní značka se poprvé prezentuje v Budapešti.
• Probíhá regionální marketingová kampaň a přítomni jsou i nákupci působící na mezinárodní úrovni.
• Maďarské finále soutěže kuchařů „Bocuse d’Or”, konference, prezentace.
• Výstava se koná ve vhodném období z hlediska zainteresovaných odvětví.
• Zkušený organizační tým.
Regionální marketingová kampaň je podporovaná pomocí databáze, sestávající z mnoha tisíců položek, získaných z předcházejících akcí, a pomocí nich se oslovuje potenciální okruh vystavovatelů a návštěvníků. Díky zvýhodněným poplatkům za výstavní plochy jakož i četným, bezplatně dostupným službám pro každého vystavovatele, který se zúčastní výstavy, bude daná možnost efektivně oslovovat svoji cílovou skupinu.
Exkluzivním odborným partnerem výstavy je nákupní středisko METRO. Mezi přihlášenými účastníky jsou distributoři výrobků značek Lavazza, Liebherr, Rational, PreGel, Mec3, SCA Hygiene Products Kft., Hungerit Zrt., GO IN Gmbh, Hagleitner a mnozí další.
Přihlaste se i vy jako vystavovatel! Další podrobnější informace jsou na domovské stránce: www.sirha-budapest.com