návrat zpět

Najděte si recept

Reklama
Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím

Nízkosacharidové menu na celý týden

Cuketové nudličky s tuňákem
Autor: archiv Calvo Cuketové nudličky s tuňákem
Chcete omezit příjem sacharidů? Potom jsou tyto recepty pro vás jako dělané :)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Víte, které suroviny obsahují větší množství sacharidů? Například brambory, rýže, těstoviny, ale i pár druhů zeleniny a ovoce. Dopřávat si ale můžete třeba hovězí, kuřecí nebo rybí maso, mléčné výrobky, vejce nebo houby. Následující recepty nejsou stoprocentně bez sacharidů, ale jejich podíl je rozhodně nižší než u leckterých rychlých jídel, například z těstovin.

PONDĚLÍ:

Jelikož máme podzim, rozhodně do jídelníčku zařaďte dýni. Třeba se svěží rukolou a výborným prosciuttem!

ÚTERÝ:

U tohoto receptu si přijdou na své milovníci hovězího masa. Stačí už jen přidat zeleninu, dochutit kořením a je hotovo.

STŘEDA:

Vejce patří mezi suroviny s nízkým obsahem sacharidů, takže jsou rozhodně správnou volbou. A v kombinaci s houbami bude výsledný pokrm neskutečná lahůdka.

ČTVRTEK:

I ryby patří mezi "nízkosacharidové ingredience", takže pokud chcete k obědu něco lehčího, vyzkoušejte cuketové nudličky s tuňákem.

PÁTEK:

Jednoduché jídlo, které si vás ale získá díky kombinaci s výrazným česnekem. Pokud chcete, můžete experimentovat i s kořením. 

SOBOTA:

Skvělé víkendové jídlo, které vás dostatečně zasytí díky husté omáčce se špenátem.

NEDĚLE:

A jako poslední pro vás máme chutné krůtí kebaby. Na venkovní grilovačku už to sice není, ale snadno si je připravíte i doma.

Připravila Tereza Pánková

Související témata: recepty , tipy , týdenní menu , nízkosacharidové
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama