Novinky na trhu: piknikové vybavení, čaje, řemeslná piva nebo likér

Máme tu další várku novinek ze světa gastronomie! Pokud se chystáte na piknik, bude se vám hodit hned první tip. Pak tu máme prémiové čaje, nabídku lokálních piv nebo zajímavý likér z bylin.

Venkovní stolování a piknik od Tchibo

Ať už jde o piknik v parku nebo domácí zahradní party – v létě nejlépe chutná ve společnosti. S rodinou, přáteli a sousedy si můžeme užít krásný den venku. Piknikové potřeby v barvě pomerančů nebo s jejich motivy umocní zážitek z celé události. Veselé barvy a hravý design přinášejí letní náladu a pozitivní energii.  Kolekci s názvem „Letní zážitky: Vše pro venkovní stolování a piknik“ najdete v síti obchodů Tchibo a v Tchibo koutcích v obchodních řetězcích.

Sada letních označovačů na sklenice

Už žádné zmatky se sklenicemi. Pomocí sady šesti označovačů na sklenice snadno poznáte, komu která sklenice patří. Design se slunečníky připomíná dovolenou, pláže a relaxaci. Každý slunečník má svoji letní barvu (1x zelená, 1x světle zelená, 1x oranžová, 1x broskvová, 1x růžová světlá, 1x růžová sytá). Slunečníky lze snadno nasunout na okraj sklenice. Velmi snadno se čistí.

Prostorný chladicí koš

Chladicí koš od Tchibo je ideálním společníkem pro letní pikniky. Udrží vaše nápoje chladné a jídlo čerstvé. Díky hravému designu s celoplošným motivem pomerančů je i stylový. Rozměry: 40 x 26 x 22 cm.

Skládací kryt ze síťoviny pro ochranu před hmyzem

Skládací kryt ze síťoviny chrání potraviny před hmyzem. Díky jemné síťovině z recyklovaného materiálu udrží během venkovního stolování jídlo v bezpečí a čistotě. Snadno se skládá a při skladování šetří místo.

Prémiové bio čaje Madn Tea

V Anglii se prý říká, že cesta do nebe vede kolem čajové konvice. Kolem čajové konvice s čajem značky Madn Tea to platí zcela určitě. Madn Tea se podařilo dotknout podstaty, která z čajového šálku dělá osobní terapii těla i duše. Čerpá z dávné tradice indických rituálů čaje, sahá pro inspiraci až do dětství své zakladatelky Nainy Madan a receptur její rodiny. U nás najdete sypané bio čaje Madn Tea ve vyhlášeném online obchodě Pravé Bio, který nabízí výběr těch nejkvalitnějších světových značek zdravého životního stylu.

Madn Tea čaje nejsou jen nápoje, jsou to wellness elixíry. Směsi pečlivě vybraných čajů, bylin, ovoce a dalších funkčních ingrediencí jsou míchané ručně a s láskou. Krásné barevné dózy Madn Tea ukrývají čajové rituály v široké paletě chutí a podporují rovnováhu organismu během celého dne. Od ranní obnovy (kolekce Restore), přes podporu trávení (Digest) až po večerní zklidnění (Breath). Dále jsou na výběr kolekce jednotlivých druhů čaje z celého světa, směsi na výrobu lahodných ledových čajů nebo ikonické Chai nápoje včetně speciality Golden Milk, která chutná opravdu „jako od indické maminky“.

Ekologické dózy Madn Tea obsahují to nejlepší z přírody v dokonalé čistotě: certifikované bio čaje, bylinky, koření a další přírodní ingredience (např. agáve nebo med), bez pesticidů a GMO. Největší výhodou sypaných čajů je autentická chuť, kterou nekazí čajové sáčky s mikroplasty ani jiný chemický balast. Značka oslovuje a oslavuje jedinečnost každého člověka a každého okamžiku. Je radostné tuto jedinečnost sdílet, stejně jako si ji užít v klidu a tichu jen pro sebe. Jak je potřeba a jak si tělo řekne...

Tesco rozšiřuje nabídku o řemeslná piva

Tesco přináší skvělou zprávu pro všechny milovníky kvalitního piva. Do své nabídky zařadilo ve vybraných prodejnách produkty z lokálních pivovarů. Zákazníkům umožní objevovat širokou škálu řemeslných piv od českých producentů.

Česká republika je známá svou bohatou pivní kulturou, dlouhou tradicí výroby piva a Češi patří mezi největší milovníky tohoto nápoje na světě. „Chceme našim zákazníkům nabízet nejen osvědčené produkty, ale i novinky, které jim přinesou nové chutě. Řemeslná piva jsou stále populárnější a věříme, že jejich zařazením do nabídky potěšíme nejen milovníky piva, ale i všechny, kteří hledají něco výjimečného. Zároveň tímto krokem dáváme českým lokálním pivovarům větší prostor, aby oslovily nové zákazníky a rozšířily své působení,“ uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco ČR.

Lokální pivovary a nabízené produkty:

  • Pivovar Matuška: California, Apollo Galaxy, Raptor
  • Vinohradský pivovar: Hazy Galaxy, Liberator, Jantarová 13, Less Sugar More Fun
  • Pivovar Hostivar: Světlá 11, Polotmavá 12, Světlá 13

Prodejny zapojené do pilotního projektu:

  • Tesco Praha Smíchov, Radlická 1b, Praha 5, 150 00
  • Tesco Kladno, Americká 2777, Kladno, 272 01
  • Tesco Praha Letňany, Veselská 663, Praha 9, 199 06
  • Tesco Praha Skalka, Přetlucká 3295/50, Praha 10, 100 00
  • Tesco Praha Zličín, Skandinávská 144/25, Praha 5, 155 00
  • Tesco Praha Národní, Národní 63/26, Praha 1, 110 00

Řemeslná piva procházejí specifickým výrobním procesem, proto vyžadují skladování v chladných podmínkách v ledničkách. Zákazníci je naleznou ve třech variantách balení – v plechovkách, PET lahvích a nevratných skleněných lahvích. Pokud se projekt osvědčí, společnost plánuje jeho rozšíření i na další prodejny.

Nový originální bylinný likér z Mariánských Lázní

Společnost Maria Liquer s.r.o. oznamuje uvedení nového originálního bylinného likéru Maria Liquer, který v sobě spojuje bohatou tradici lázeňských likérů a jedinečné přírodní bohatství oblasti Mariánských Lázní. Tento tmavě jantarový likér, vytvořený pod vedením zkušeného odborníka a významné postavy českého lihovarnictví Václava Šitnera a jeho dcery Barbory Šitnerové ze směsi dvaceti pečlivě vybraných bylin, které byly pro své blahodárné účinky využívány již po generace, přináší harmonii chutí, vůní a sílu léčivých bylin typických pro region Mariánských Lázní. Maria Liquer se vyznačuje jemnou sladkostí na začátku a příjemným, dlouhým nahořklým závěrem. Likér je aktuálně dostupný již ve většině nejvýznamnějších hotelů v Mariánských Lázních a také v městském infocentru, které navštíví většina turistů a návštěvníků tohoto lázeňského města.

Za vznikem nového likéru stojí tři mariánskolázeňští podnikatelé a patrioti – Štěpán Katina, společně s kolegou Petrem Vopálenským, zakladatelé a spolumajitelé společnosti Simply Bar Catering, Edward Café v Mariánských Lázních a Bistro Bobovka v Praze, a podnikatel a hoteliér David Folprecht. Distribuci zajišťuje společnost Simply Bar s.r.o.

„Recepturu tohoto likéru jsme přizpůsobili léčivým minerálním pramenům v Mariánských Lázních. Tím, že jsme do likéru zakomponovali byliny, které se vyskytují v okolí, získává svou jedinečnost. Je to velmi příjemný doplněk pro lázeňské hosty při jejich pobytu a ideální suvenýr, který je skutečně originální. Doporučuji si tento likér vychutnat ve chvilkách klidu a beze spěchu v krásném prostředí Mariánských Lázní,“ dodává Václav Šitner.

Lázeňské léčivé byliny v každé kapce

Maria Liquer je pečlivě namíchaný z dvaceti bylin a obsahuje mimo jiné čtyři dominantní bylinky z okolí Mariánských Lázní:

  • Oddenek kosatce – používaný při léčbě dýchacích cest, podporuje dýchací systém, přináší úlevu a napomáhá zdravému dýchaní
  • Kořen pampelišky – podporující zdraví zažívacího traktu, působí jako antioxidant a přírodní prebiotikum, přispívá k dobrému trávení a zdravé činnosti jater a žlučníku
  • Šťávu z plodu brusinky – prospěšná pro močové cesty, přirozeně pečuje o močové cesty a ledviny, nabízí úlevu a podporu tam, kde je třeba
  • Kořen hořce (Radix Genciane) – vzácná bylina (Žlutice)

Moderní pojetí tradičního nápoje

Likér obsahuje 35 % alkoholu a je méně sladký než srovnatelné produkty na trhu. Díky tomu se výborně hodí nejen jako digestiv po jídle, ale také jako základ pro koktejly. Pro plné vychutnání tvůrci doporučují Maria Liquer podávat lehce nachlazený, ideální teplota cca 12 °C. Skvělý je také v kombinaci s tonikem či jemně zázvorovým pivem, díky čemuž likér získává nový rozměr a zůstává příjemně lehký a osvěžující.

V současnosti je likér dostupný na 35 místech především v Mariánských Lázních – v hotelech sítě Ensana a Orea, v turistickém informačním centru a v obchodech se suvenýry. V Praze jej lze zakoupit v Bistru Bobovka a v restauraci Čestr, brzy také v podnicích El Camino a The Eatery Restaurant. Strategie společnosti počítá do konce roku 2025 s rozšířením distribuční sítě zejména v Mariánských Lázních a okolí, s omezenou exkluzivitou pro lázeňské město.

Zdroj: TZ; zdroj foto: TZ

Tereza Pánková

Autor článku

Tereza Pánková

Všechny články autora

redaktorka FTV Prima

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů


Přečtěte si také

Recepty