Mixér: nová restaurace, grilovačka s výhledem, jahodové speciality i vychytávka pro podnikatele

Máme tu pro vás další výběr zajímavostí, které byste určitě neměli minout! Otevřela restaurace v nově zrekonstruovaném hotelu a sezóna grilovaček s výhledem na Pražský hrad je v plném proudu. Stejně tak se můžete těšit na jahodové speciality ze známého pekařství. A podnikatelé, kteří využívají k prodeji známou aplikaci proti plýtvání, se mohou těšit na reporting výsledků.

Hotel Fairmont Golden Prague otevřel restauraci Greenhouse

S otevřením luxusního pětihvězdičkového hotelu Fairmont Golden Prague, který po rozsáhlé rekonstrukci znovu přivítal první hosty v polovině dubna, přichází na pražskou gastronomickou scénu zcela nový podnik – Greenhouse. Restaurace, situovaná v přízemí hotelu a přístupná po nové lávce z Dvořákova nábřeží, spojuje neformální atmosféru s vysokou úrovní kuchyně a je navržena jako místo, kde se rádi potkávají jak hoteloví hosté, tak místní gurmáni.

Greenhouse nabízí to nejlepší z české i mezinárodní kuchyně v moderním a svěžím pojetí. Otevřená kuchyně s grilem Josper a tradičním rožněm Rotisserie, nabídka prémiových piv a tankové Plzně, vín i koktejlů a interiér laděný do přírodních tónů s dominantním měděným barem utvářejí jedinečnou atmosféru. Hosté si své jídlo mohou vychutnat uvnitř stylové restaurace, nebo na prostorné terase obklopené zelení s výhledem na Pražský hrad.

Za kuchyní stojí šéfkuchař Alexandr Vraný a společně s Pavlem Brožem, zástupcem kulinářského ředitele celého hotelu, tvoří pevný tým s jasnou vizí. Vraný přináší bohaté zkušenosti z pražského Hiltonu i michelinských restaurací Galvin at Windows a Gordon Ramsay au Trianon. Pavel Brož, který dlouhodobě spolupracuje s Vraným, přináší do týmu důraz na precizní techniku, spolehlivost a detailní znalost moderních kuchařských metod. „Pavel je klíčovou součástí našeho týmu. Sdílíme stejné hodnoty, máme podobný přístup k práci a navzájem se inspirujeme,“ říká Vraný.

Koncepce kuchyně staví na čerstvých a sezónních surovinách, kvalitním řemeslu a moderní prezentaci. Menu nabízí široký výběr – od grilovaného masa s omáčkami café de Paris, chimichurri nebo pepřovou, přes signature stařené kachní prso, pomalu pečená žebra s křenem, až po rostlinné speciality jako pečený květák s karamelizovaným květákovým pyré a lanýžem. Nechybí ani tatarák z hovězího masa či rajčat, losos uzený přímo v místní kuchyni, nebo poctivé bramborovo-parmazánové gnocchi s lesními houbami a lanýžem. Sladkou tečku obstará například mrkvový dort, medovník nebo tradiční větrník.

Grilování v Ginger & Fred a luxusní zážitky v Tančícím domě

Ať už jste z Prahy nebo přijíždíte z regionu užít si krás zlatého města, Tančící dům připravil pro své hosty hned několik úžasných pokušení. Splňte si své tajné přání a vychutnejte si první doušky ranní kávy s výhledem na Vltavu a Pražský hrad. Právě takové ráno můžete zažít v Tančícím domě, stačí si jen vybrat jeden z moderně zařízených pokojů, případně apartmá. Trefili jsme se vám do noty? Pak vám doporučujeme i náš balíček s piknikem na Vltavě. Balíček je v ceně 10 500 Kč na osobu a zahrnuje:

  • 2 noci v Deluxe dvoulůžkovém pokoji pro dva s výhledem na řeku a město
  • 2× bohatá snídaně v Ginger & Fred restauraci s výhledem na Pražský hrad
  • ovoce a filtrovaná voda na pokoji
  • vstup na vyhlídkovou terasu Tančícího domu pro dva
  • 1× piknikový koš od Ondřeje Slaniny s možností pronájmu lodičky na Žofíně

A populární středeční barbecue večery na terase restaurace Ginger & Fred v 7. patře Tančícího domu jsou zpět. Přijďte se pokochat nevšedním výhledem, osvěžit sklenkou šampaňského a vychutnat si pokrmy, které budou připravovány před vašimi zraky na grilu Ofyr. Každou středu od 17:00–21:00. Na menu najdete:

  • Grilovaný krůtí satay s bramborovou plackou, grilovanou brokolicí a omáčkou z pečeného česneku
  • Grilovaný rib eye steak s grilovanou bramborou grenaille, hnědými žampiony a demi-glace omáčkou
  • Grilované filátko mořského vlka s bulgurovým salátem s rukolou, pečenou paprikou a citrusovou emulzí
  • Grilované kousky lososa marinované v kikkomanu s mrkvovým pyré, grilovanou cuketou a petrželovým olejem

Léto chutná nejlépe v PAUL – francouzsky, jahodově a s noblesou

Slunečné dny, vůně dozrávajícího ovoce a chuť sladkého potěšení. Tak vypadá začátek léta ve francouzském pekařství PAUL, kde hrají hlavní roli čerstvé české jahody, neodolatelné dezerty a luxusní novinky. Pokud hledáte něco skutečně výjimečného, potěší vás dvě prémiové speciality. Croissant Royal, královský croissant s pravým emmentálem a lanýžovým olejem, je poctou francouzské klasice s noblesním twistem. Éclair à la Dubaj – neodolatelně jemné odpalované těsto v sobě ukrývá vrstvu čokoládového a pistáciového krému. O jedinečný zážitek se postará pistáciový krém s křupavými kousky těsta kadayif. Ochutnejte opojně sladké spojení dvou světů.

V pekařství PAUL si v červnu můžete dopřát šťavnaté jahody z Kunratic, zakomponované do originálních receptur, které potěší nejen milovníky francouzské cukrařiny. Jemná pistáciová makronka ozdobená mascarpone krémem a kousky jahod je elegantní dezert jako stvořený pro letní odpoledne. Klasický máslový croissant plný vanilkového krému a čerstvých jahod si zamilujete na první zakousnutí.

K létu patří i osvěžení – a to přichází v překvapivé podobě, která okouzlila zákazníky již loni. Jahodové Iced Cappuccino kombinuje domácí jahodové pyré bez konzervantů s kávou a ledem – a výsledkem je nápoj, který si zamilujete hned po prvním doušku.

Nesnězeno spouští real-time reporting zákaznické zkušenosti pro své partnery

Zákaznická zkušenost, tzv. pickup experience, upselling index a výše útraty, dopad jednotlivých kategorií na obrat, identifikace zcela nového zákazníka a mnoho dalších parametrů. To vše Nesnězeno nyní odemyká novým, ale i stávajícím retailovým partnerům v rámci svého B2B programu, ve kterém jsou již zapojeny řetězce jako PENNY, Starbucks, Minit, Pont a další. V reálném čase tak umožní sledovat data a analytiku z prodeje zvýhodněných balíčků potravin, a to včetně zákaznické zkušenosti. Tato funkcionalita dál rozvíjí dlouhodobě úspěšný model spolupráce, v jehož rámci se podařilo zachránit již přes 1 200 tun potravin. Data z pilotního provozu navíc ukazují, že ve 43 % nákupů si zákazník při vyzvednutí balíčku z Nesnězeno zakoupí i další produkty.

Nesnězeno umožňuje svým partnerům z řad obchodních řetězců digitalizovat proces záchrany potravin, které by se jinak neprodaly například z důvodu blížící se doby spotřeby. Balíčky s potravinami mohou nahrát do aplikace Nesnězeno, kde si je zákazníci zakoupí online se slevou 50 % nebo vyšší a následně si je vyzvednou na prodejně.

Nově získají retailoví partneři platformy Nesnězeno kromě pravidelného reportingu také přístup do dashboardu, kde mohou v reálném čase sledovat relevantní prodejní data. Od sales-rate, tedy jaký podíl z nabízených balíčků se prodal, přes hodnocení prodejny, procesu vyzvednutí i samotných balíčků a obsluhy až po podíl zákazníků, kteří si z prodejny kromě Nesnězeno balíčku odnesli i další produkty a útratu za ně, nebo informaci, zda díky Nesnězeno zákazník do prodejny zavítal poprvé. B2B partneři si tak v reálném čase mohou vyhodnocovat úspěch spolupráce s platformou. Data jsou získávána na základě dotazníků, které zákazníci vyplňují v aplikaci Nesnězeno.

„Nesnězeno vzniklo především jako reakce na potřebu minimalizovat potravinový odpad. To pro nás stále je základní podstatou celého projektu,“ říká Jakub Henni, zakladatel a CEO platformy Nesnězeno. „S tím, jak rosteme a přibývají nové typy partnerů, jako jsou právě třeba retailové řetězce, se přirozeně začínáme víc zabývat i dalšími aspekty, a hlavně vyhodnocením dat – například zákaznické zkušenosti, ale i dalšími ekonomickými přínosy. A jsem za to vlastně rád, potvrzuje se totiž, že záchrana potravin, které by jinak skončily v odpadu, není jen udržitelná, ale i obchodně výhodná, a to jak pro supermarkety, tak pro restaurace, kavárny či hotely. Udržitelnost tak nemusí být kompromis,“ dodává.

Spolupráce s novým B2B partnerem obvykle začíná úvodním jednáním, během kterého se detailně představuje model fungování Nesnězeno a volí se vhodný typ balíčku. Po odsouhlasení parametrů následuje technická implementace do systému platformy, která umožňuje rychlý start prodeje. Následně má partner k dispozici pravidelný reporting výsledků a přehled o vývoji prodejů a nyní může vše sledovat i prostřednictvím vlastního dashboardu, který nabízí detailní pohled na data v reálném čase a pokročilou analytiku.

Zdroj: TZ; zdroj foto: TZ

Tereza Pánková

Autor článku

Tereza Pánková

Všechny články autora

redaktorka FTV Prima

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů


Přečtěte si také

Recepty