Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama

Opečený chléb s grilovaným avokádem

1 porce
do 10 minut
Opečený chléb s grilovaným avokádem
Opečený chléb s grilovaným avokádem Autor: Velký dietní plán III.
Pokud se pokoušíte zhubnout, musíte si nejen hlídat příjem kalorií, ale také přemýšlet o tom, jaké potraviny budete jíst. Avokádo obsahuje zdravé tuky a spoustu tělu prospěšných látek. A pokud ho ugrilujete a dáte na chleba, máte ideální letní večeři.
Reklama

Podívejte se na návodné video, jak jednoduše připravit avokádo na další vaření:

Reklama

Postup

  1. Na rozpálený gril položte plátek chleba a z obou stran jej dozlatova opečte.
  2. Avokádo oloupejte, rozpulte a vložte na gril. Po opečení (trvá to asi 5 minut) ho sejměte z grilu.
  3. Chléb namažte lučinou, položte na něj avokádo a jemně ho stlačte vidličkou. Pokapejte trochou citronové šťávy, osolte a opepřete.
  4. Prima tip: Místo lučiny můžete použít i čerstvý kozí sýr nebo cottage.
Reklama

1 porce obsahuje: 1376 kJ / 328 kcal

bílkoviny: 9 g; sacharidy: 40 g; tuky: 15 g

Opečený chléb s grilovaným avokádem  Foto: Velký dietní plán III.

Opečený chléb s grilovaným avokádem. Foto: Velký dietní plán III.

 

Velký dietní plán III.

Velký dietní plán III.

Petra Lamschová, Kristýna Kalinová

Velký dietní plán III. poslouží jako inspirace i jako jednoduchý návod na to, jak se začít stravovat zdravě. Neobsahuje totiž pouze 10 jídelníčků na různá témata, ale i 10 zajímavých článků a velký nákupní seznam s konkrétními tipy, aby nakupování bylo co nejjednodušší.

Jídelníček je sestaven vždy na celý týden, takže není nutné složitě vymýšlet, co si dát k svačině nebo k snídani. Velikost porcí je individuální a možná si je každý bude muset upravit. Jídelníčky jsou však sestaveny tak, aby všem ukázaly, že hubnutí nerovná se hladovění! Naopak naučí jíst v pravidelných dávkách. Všechny recepty jsou sestaveny tak, aby odpovídaly zásadám zdravé výživy a chutnaly celé rodině.

Mladá fronta | 299 Kč | vázaná bez přebalu | 248 stran | 167 x 240 mm

Uložit

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama