Hamburger místo kytary a šílené ohozy, Přemek Forejt překvapil hudebním klipem a sklízí hejty i ovace

Známý kuchař Přemek Forejt vzbudil značné kontroverze, když se upsal spolupráci s velkým fastfoodovým řetězcem. Obhajoval to tím, že bude kontrolovat kvalitu surovin i výrobních postupů. Teď v tomto spojení zašel mnohem dál a láká do restaurace novou písní Mc´n´Roll s originálním klipem.

Oblečen v bizarním kostýmu nejen zpívá a tančí, ale také jako první v České republice hraje na unikátní nástroj jménem playtronica. Tím rozehrává suroviny, z nichž se skládají ikonické burgery. Playtronica funguje na principu vodivosti a pomocí elektřiny lidského těla a například počítače nebo podobného zařízení dokáže rozehrát svět kolem nás.

„Přišli za mnou s tím, jestli bych nechtěl zkusit zahrát song na jejich suroviny. No a ono to doopravdy jde. Je to neskutečné, bizarní, neokoukané. Hudba a jídlo jsou moje dvě velké vášně a v životě by mě nenapadlo, že je můžu takhle propojit. Vyměnit kytaru za hamburger? To je prostě pecka. Prvně to šlo mimo moje chápání, pak mě to začalo strašně bavit. Doufám, že klip bude lidi bavit stejně jako mě, když jsme jej tvořili,“ říká Přemek Forejt. Ten s fastfoodovým řetězcem spolupracuje od začátku letošního roku a věnuje se především edukaci o kvalitě surovin. Po několika návštěvách různých dodavatelů vznikla tato jedinečná spolupráce jejímž výsledkem je hudební klip.

Forejt jako tanečník i zpěvák

Slavný kuchař, známý také jako porotce populární soutěže, se navlékl do šíleného outfitu z několika různých kabátů, ten střídal s kostýmem z žemlí a do toho si ještě na hlavě nechal udělat rapové copánky. Celkem 12 hodin trvající natáčení se neslo v dobré atmosféře, i když některé scény byly na Přemka trochu náročné. „V mrazáku už jsem si určitě někdy zazpíval, ale že tam budu natáčet klip v mínus 18 až mínus 24 stupních, to by mě nenapadlo,“ říká Forejt.

Slova a hudbu k písni Mc’n’Roll napsal přímo pro Přemka Forejta hudebník a textař Jiří Burian, který tvoří i pod pseudonymem Kapitán Demo (podobnost nedávné hudební kampaně pro značku Lidl, v které Burian účinkoval, tedy není čistě náhodná :)

Hudební klipy a videa používají k propagaci značky ve světě běžně. Poměrně časté je to u technologických gigantů typu Samsung a Apple. První ze zmíněných se v hudebním klipu „Focus“ spojil například s Arianou Grande, Apple vsadil na zpěvačku Selenu Gomez a její hit „Lose You To Love Me“.

Zdroj: TZ; zdroj foto: se souhlasem McDonald´s

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů


Přečtěte si také

Recepty