Vlajky z celého světa jsou přímo "k sežrání"

USA vlajka z jídla Foto:
USA vlajka z jídla
Foto: All

Australská reklamní agentura si vymyslela originální kampaň pro podporu jednoho veletrhu jídla.

Sydney International Food Festival je největší australský veletrh gastronomie – přiláká kolem milionu návštěvníků a vyhlášené šéfkuchaře z celého světa. A takový festival si zaslouží i pořádnou a vtipnou reklamu.

Ujala se jí agentura WHYBIN\TBWA a její kampaň opravdu stojí za to. Hraje si se stereotypy pokrmů, které jsou v daných zemích typické. A tak vzniklo osmnáct vlajek vytvořených z jídel, která se v těch zemích pojídají. A je to nejen vtipné, ale současně poučné: nejenže si takhle připomenete vlajky, ale ještě si je spojíte s kulinárními zážitky! Teď už jen otázka na vás: jak byste si představovali českou vlajku?

Prohlédněte si fotogalerii všech vlajek:

USA: Párky v rohlíku a hořčice Foto:

Tento článek byl přejatý z portálu Prima ZOOM.

Videa

reklama

reklama